Supermercato.ro oferă retur gratuit pentru clienţii care notifică intenţia lor în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Comenzile cu livrare pe teritoriul României sunt eligibile pentru retur gratuit. În urma solicitării primite de la client, SuperMercato.ro va trimite curierul la adresa indicată de client pentru a ridica coletul de retur.
În cazul comenzilor cu livrare internaţională, costurile de retur cad în sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat care asigură livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Marvi Logistic SRL, Bujoreni-Olteni, DN7, Nr.315, 247065, Vâlcea, România
În caz de retragere din contract, clientul este obligat să restituie produsele achiziţionate în termen de maximum 30 de zile de la data retragerii din contract.
Modalităţi şi termene de returnare a produselor
Clientul se obligă să notifice SuperMercato.ro intenţia sa de a returna produsele achiziţionate, prin e-mail la contact@supermercato.ro sau prin telefon la numărul 0753.038.462 sau să efectueze returul prin facilitatea de retururi on-line ce se poate găsi în contul de utilizator, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, Supermercato.ro poate refuza coletul.
Informaţiile necesare care trebuie furnizate SuperMercato.ro pentru trimiterea curierului sunt următoarele:
La primirea informaţiilor referitoare la intenţia de retur a clientului, Supermercato.ro efectuează o solicitare la curier şi trimite curierul la adresa indicată în comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intră în responsabilitatea clientului, acestea urmând a fi asumate de SuperMercato.ro.
Condiţii de returnare a produselor
În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit (factură, certificat de garanţie etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi condiţie ca la primire: fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse şi exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondenţa cu SuperMercato.ro).
În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze şi produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată şi nedesigilată.