Livrarea și returnarea produselor

Livrarea produselor

Beneficiaţi de livrare gratuită în orice localitate pentru comenzi de minim 200 lei.

CURIER RAPID:

Livrare cu plată ramburs (plată la ridicarea coletului)

Livrare în orice localitate din ţară

*Tarifele de transport includ TVA şi sunt fixe, indiferent de localitate sau numărul de kilograme al coletului.

Termenul de livrare pentru produsele comandate se situează în mod obişnuit între 24 şi 48 de ore.
Produsele sunt livrate în cutie de carton, însoţite de factură fiscală.

Pentru a evita returul comenzii, vă rugăm indicaţi toate datele referitoare la adresa unde doriţi să primiţi comanda (stradă, număr imobil, bloc, etc.) precum şi un număr de telefon valid.

Returnarea produselor

Supermercato.ro oferă retur gratuit pentru clienţii care notifică intenţia lor în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.

Comenzile cu livrare pe teritoriul României sunt eligibile pentru retur gratuit. În urma solicitării primite de la client, Supermercato.ro va trimite curierul la adresa indicată de client pentru a ridica coletul de retur.

În cazul comenzilor cu livrare internaţională, costurile de retur cad în sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat care asigură livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Marvi Logistic SRL, Bujoreni-Olteni, DN7, Nr.315, 247065, Vâlcea, România

În caz de retragere din contract, clientul este obligat să restituie produsele achiziţionate în termen de maximum 30 de zile de la data retragerii din contract.

Modalităţi şi termene de returnare a produselor

Clientul se obligă să notifice Supermercato.ro intenţia sa de a returna produsele achiziţionate, prin e-mail la contact@supermercato.ro sau prin telefon la numărul 0753.038.462 sau să efectueze returul prin facilitatea de retururi on-line ce se poate găsi în contul de utilizator, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, Supermercato.ro poate refuza coletul.

Informaţiile necesare care trebuie furnizate Supermercato.ro pentru trimiterea curierului sunt următoarele:

  • data expedierii coletului;
  • numărul Comenzii;
  • suma de returnat;
  • adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur.

La primirea informaţiilor referitoare la intenţia de retur a clientului, Supermercato.ro efectuează o solicitare la curier şi trimite curierul la adresa indicată în comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intră în responsabilitatea clientului, acestea urmând a fi asumate de Supermercato.ro.

Condiţii de returnare a produselor

În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit (factură, certificat de garanţie etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi condiţie ca la primire: fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse şi exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondenţa cu Supermercato.ro).

În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze şi produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată şi nedesigilată.